Käytiin Aatoksen kanssa aamulla metsässä huhtomassa joku tunnin verran, kamera tietenkin lähti mukaan ja kuva satoa tekstin lopussa. Hyvin Aatos pysyi metsäs lähellä välillä tosin lähti huiteleen hieman kauemmas mutta kävääsi taas mun luona ja pyrähti taas johonkin. Pari kertaa koitin mennä piiloon mutta olin hieman liian hidas ja A huomas mut ku olin piiloon menossa (; Otettiin siellä metsässä hieman tottistakin, pieni matka seuraamista jossa oli aivan käsittämättömän upea kontakti. Aatos kulki sopivalla etäisyydellä ja olis ollu oikeesti aivan älyttömän hyvä suoritus ellei toi olisi innostunu pomppimaan paria kertaa mua vasten :D Sitten otin pari istumista ja maahan menoa, A oli jotenkin jähmeä eikä olisi halunnut mennä istumaan tai makaamaan. Sitten otettiin myös hieman lapasen noutamista ja hyvin A sen hakikin. Aatos kyllä juoksi todella paljon suuntaan ja toiseen ja lenkitti itsensä hyvin. Sitten tultiin noin tunnin päästä takaisin ja Aatos rupes vielä riehumaan Sissin, Diwan ja Ronjan kanssa ja ne vetikin yhdessä hirveät ringit. Oltiin siinä pihalla varmaan vielä melkein tunti ja se menikin siinä kun kuvailin tuota siskon taloa kun sisko halus kuvia siitä ennenkuin täällä aloitetaan remppaus kunnolla. Sitten kun tultiin vähän ennen kello 11 sisälle niin kaikki koirat on vain lysähtänyt johonkin nukkumaan. Aatoskin tällä hetkellä nukkuu mun jaloissa. Raukka kun on hieman väsyksissä :)

Sitten se kuvasato (; Noista kuvista tuli kyllä pelkkää pikselimössöä ku ne tänne laitoin mutta koittakaa kestää..
aats.jpg

ajuoksee.jpg

ametsnvaltias.jpg

aatsi-2.jpg

akaunis.jpg

akanto.jpg

akaunisnaama.jpg

anaama.jpg