Eilen oli sitten treenit maneesilla ja edistystä on taas tapahtunut. Aluksi mentiin kahdeksikkoa kahdella aidalla ja siinä ollaan edistytty Aatoksen kanssa sen verran että A jo hieman irtoaa musta, ei paljoa mutta pikkasen kumminkin. Sitä mentiin erilaisina muunnelmina ja mä harjoittelin siinä samalla valssaamaan luontevasti. No hetken päästä otettiin putkikin mukaan niin että kaksi aitaa ja sitten suora putki ja varsin hyvin Aatos meni. Itsellä ei tarpeeksi selvää ohjausta ja tämän vuoksi A hetken aikaa epäröi sinne putkeen menoa. Tälläisenä mentiin kaksi kertaa ja sitten kallistettiin putkea mutkalle ja mukaan tuli vielä 2 aitaa. Muuten meillä meni Aatoksen kanssa hyvin mutta tuo koira vaan meinaa tulla vasemmalle puolelle seuraamaan jos pitää juosta hieman pitempi matka seuraavalle esteelle. Tämä on mun kannalta todella huono homma koska meinaan kompastua Aatokseen kun este on mun oikealla puolella ja koira vasemmalla ja sitten pitäisi koira saada oikealle puolelle. Harjoituksen puutetta..
Viimmeisenä pienenä ratana oli kaksi hyppyä putki käännettynä hevosen kengäksi ja sitten kaksi aitaa. Ensimmäisellä kerralla kun Aatos tuli putkesta pihalle olin liian kaukana ja en saanut sitä haltuun kunnolla ja Aatos sitten juoksi ensimmäisen putken jälkeisen aidan ohitse. Sitten kun mentiin toisen kerran olin putken suulla ottamassa Aatoksen haltuun ja sitten mentiinkiin koko loppu rata kunnialla loppuun. Tosin taas hieman epäröintiä putkeen menossa koska en ikinä ohjaa tarpeeksi selvästä 8( Tähän siis mun pitäis kiinnittää suuresti huomiota koska Aatos tarvii selvää ohjausta. Tässä siis yritän olla erittäin tarkka seuraavalla kerralla.

Nyt ei olla kotona yhtään harjoiteltu keppejä koska on ollut kerrassaan kamala ilma, joka päivä tupruttanut lunta mutta pitäis viimmeistään viikonloppuna petrata ja edes pikkaisen treenailla. Ens viikolla treeneissäkin mennään keppejä :)